Copywriting emocjonalny

Dzieci

Twórczość dla dzieci

„Kiedy śmieje się Dziecko śmieje się cały świat”

 

 

Powiedział Janusz Korczak – pierwszy nieformalny Rzecznik Praw Dziecka.

Literatura dziecięca

Literatura dziecięca to pomost, dzięki któremu dziecko może kontaktować się z drugim człowiekiem, szukać z nim nici porozumienia, nawiązać kontakt.

Z bajek czerpie ono wzorce postępowania, uczy się wzmacniania poczucia własnej wartości, rozróżniania dobra i zła.

Wykorzystując wiedzę psychologiczną i pedagogiczną opowiadam dzieciom bajki, które wspierają ich rozwój, pozwalają radzić sobie z zaistniałymi problemami, sytuacjami lękowymi, dostarczają pozytywnych wzorców do naśladowania.

Pomagam dzieciom i ich rodzicom w malowaniu piękniejszego dzieciństwa.

Jamnik w Bieszczadach

Jestem autorką opublikowanej bajki – „Jamnik w Bieszczadach” – bardzo ciepło przyjętej przez dziecięcych czytelników.

Magdalena Slabinska

Magdalena Słabińska

Pedagog i filolog z wykształcenia.
Kreator dziecięcych uśmiechów z zamiłowania.

Moja wieloletnia praca z ludźmi, i znajomość programów szkolnych pokazała mi, że obszar emocji nie jest traktowany tak poważnie jak opanowywanie tzw. kompetencji twardych (języków obcych, przedmiotów). To powoduje, że zostajemy my -dorośli, młodzież, dzieci sami, bezbronni często z emocjami, z którymi nie potrafimy sobie poradzić.
Jako trener umiejętności społecznych pomagam młodzieży i dorosłym radzić sobie z tym problemem.Jako bajkopisarka wyposażam dzieci w narzędzia ułatwiające im opanowanie sztuki radzenia sobie z emocjami.
Wszystko po to, by z radością witać każdy kolejny dzień naszego życia.

 

Bajkę zilustrowała Martyna Gadalińska, a wzbogaciła rysunkami Sara Słabińska.

Martyna Gadalinska

Martyna Gadalińska

Sara Slabinska

Sara Słabińska

Kategorie bajek

Bajki spersonalizowane

Są to bajki dostosowane do indywidualnych potrzeb dziecka ,motywujące je do działania. Wyposażają dziecko w narzędzia umożliwiające mu rozwiązanie trudnych emocjonalnie sytuacji. Odbywa się to drogą identyfikacji dziecka z bohaterem bajki ,który podejmuje próby rozwiązywania swoich problemów z pozytywnym skutkiem.

Bajki uspokajające

Mają za zadanie wyciszenie nagromadzonych emocji, uspokojenie dziecka. Fabuła bajki oddziałuje w 3 płaszczyznach: wzrokowej, słuchowej i czuciowej.

Bajka powinna być czytana cichym, spokojnym głosem.

Bajki terapeutyczne

Pokazują świat widziany z perspektywy dziecka. Ich zadaniem jest redukcja lęku.
Bohaterowie bajek sami borykają się z trudnościami, lękami, szukają ich rozwiązania.
Kiedy wreszcie udaje im się pokonać wszelkie trudności, ułatwiają dziecku wybranie odpowiedniej drogi (oswajają lęki).

Bajki długie 10-15 tys. znaków

Barwne, przygodowe historyjki pełne nieoczekiwanych zdarzeń z bohaterami o wyrazistym wizerunku. Dziecko identyfikując się z bohaterami, za ich pośrednictwem identyfikuje swoje własne problemy i podejmuje samodzielne próby ich rozwiązania.

„Jamnik w Bieszczadach”,
„Afera w Parku Wilsona”

Wierszyki edukacyjne

Krótkie rymowanki mające na celu wzbogacenie wiedzy dziecka.

Wierszyki rozweselające

Mają na celu spowodowanie ,aby dziecko spojrzało na swój problem z innej (pozytywnej) perspektywy.

Literatura dziecięca

to pomost, dzięki któremu dziecko może kontaktować się z drugim człowiekiem, szukać z nim nici porozumienia, nawiązać kontakt.

Share This